loading...
cristianoronaldo cr7
reza بازدید : 2 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
در سال 2014 چه اتفاقاتی در دنیای فوتبال خواهد گذشت؟ سایت گل نگاهی انداخته به اتفاقات پیش رو در 12 ماه آینده.

بحث جام جهانی و توپ طلا در سال جدید داغ داغ است. 2014 سالی است که رویداد اصلی فیفا در آن اتفاق می‌افتد؛ و از حالا تا تابستان همه بر سر این بحث خواهند کرد که چه تیمی در برزیل قهرمان می‌شود.

اسپانیا تلاش خواهد کرد که از قهرمانی‌اش دفاع کند و اولین تیمی شود که چهار قهرمانی بزرگ پیاپی به دست می‌آورد. اسپانیایی‌ها البته بخت اصلی قهرمانی نیستند؛ این عنوان به میزبان می‌رسد که در فینال جام کنفدراسیون‌ها توانست لاروخا را قاطعانه شکست دهد. اکنون بسیاری می‌گویند تیم بیسنته دل‌بوسکه تا جایی که می‌توانسته پیش رفته و دیگر بیش از این نمی‌توان از آنها انتظار داشت. اما تورنمنتی تماشایی در پیش است. آلمان و آرژانتین، به همراه دو قدرت جدید، یعنی بلژیک و کلمبیا، به دنبال قهرمانی هستند.

همچنین فناوری خط دروازه قرار است اولین حضورش در جام جهانی را تجربه کند. کشور برزیل هم کارهای زیادی دارد که انجام دهد؛ بیش از نیمی از ورزشگاه‌های این کشور آماده نیستند و چند ورزشگاه هم همچنان مشکلات ایمنی دارند. پیمانکاران خصوصی و فیفا دارند تلاش می‌کنند مشکلات را برطرف سازند.

دعوا بر سر این که بهترین بازیکن جهان کیست بسیار بالا گرفته؛ کم پیش آمده بود بحث در این حد جدی شود. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بالاتر از بقیه قرار گرفته‌اند و رقابت آنها همچنان ادامه خواهد داشت. پس از پیروزی پرتغال در پلی‌آف نوامبر مقابل سوئد، بیش از آن که به مساله صعود پرتغال به جام جهانی پرداخته شود به این اشاره شد که اکنون رونالدو بخت اصلی کسب توپ طلاست. کسی به این اشاره نکرد که پرتغال حضوری ضعیف در مرحله مقدماتی داشت و در نهایت با گل‌های رونالدو توانست تیم متوسط سوئد را شکست دهد.
بقیه در ادامه ی مطلـــــــــب
reza بازدید : 4 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
رونالدو موفق شد در پیروزی رئال مادرید مقابل سلتاویگو دو گل به ثمر برساند و در صدر گلزنان لالیگا قرار گیرد.

به گزارش فارس، در هفته هجدهم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان سلتاویگو بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود قوهای سپید به پایان رسید.
شاگردان آنجلوتی در این دیدار توسط کریم بنزما در دقیقه 67 و رونالدو 82 و 90 به گل رسیدند.

 

ستاره پرتغالی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل های خود را به 20 رساند و در صدر گلزنان لالیگا قرار گرفت.
reza بازدید : 1 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نسبت به حرکت بازیکن آرژانتینی تیمش پس از تعویض اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش فارس، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل سلتایوگو اظهار داشت: عالی بازی نکردیم؛ به ویژه در نیمه اول کند بودیم. مسئله مهم پیروزی بود و ما توانستیم به خصوص در نیمه دوم با افزودن بر حملات‌مان به خوبی به این هدف برسیم.
وی ادامه داد: آلونسو از ناحیه گوش احساس ناراحتی می‌کرد و خواست تعویض شود. او کاملا آماده نبود و ما باید کمی صبر کنیم زیرا بهبودی گوشش نیاز به زمان دارد.
سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: دی‌ماریا هم مثل بقیه سعی کرد عالی بازی کند. هواداران همه را «هو» می‌کردند اما این حرکت زمان تعویض وی رخ داد. گاهی «هو» شدن می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد و پس از آن شروع به پیشرفت می‌کنیم. من حرکت دی‌ماریا را ندیدم؛ شاید این کار را کرده باشد اما همچنان سخت کار می‌کند. او را تعویض کردم زیرا فکر کردم نیاز به بازیکن تازه‌نفسی داریم.
وی افزود: اگر او آن حرکت را برای من انجام داد، اشکالی ندارد. یک اشتباه بود اما چه کسی هست که در زندگی‌اش اشتباه نکرده باشد؟ اگر برای هواداران این حرکت را کرده باشد، اشتباهش بزرگ‌تر است اما زندگی می‌گذرد.
آنچلوتی تأکید کرد: بنزما عالی بازی می‌کند؛ نه فقط به خاطر اینکه گل زده است. او برای شیوه‌ای که می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم، ضروری است.
وی دامه داد: نگران نیستم. این بازی نشان داد که برای حفظ تعادل تیم کمی مشکل داریم و باید در این زمینه بهتر شویم اما در حال حاضر مسئله مهم این است که مطمئن شویم اختلافمان با صدر جدول بیشتر نمی‌شود.
reza بازدید : 3 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)
"کریستیانو رونالدو" هر دو گلی که در دیدار با سلتاویگو به ثمر رساند را به اسطوره درگذشته فوتبال پرتغال تقدیم کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال رئال مادرید دوشنبه شب در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لالیگا با نتیجه 3 بر صفر از سد سلتاویگو گذشت. "کریستیانو رونالدو" گل‌های دوم و سوم بازی را وارد دروازه تیم میهمان کرد. رونالدو با این دو گل تعداد گل‌های دوران بازیگری خود را به عدد 400 رساند.
این مهاجم 28 ساله که اصلی‌ترین گزینه برنده شدن به عنوان بازیکن برتر سال جهان نیز هست در پایان مسابقه، گل‌های خود را به "اوزه بیو" تقدیم کرد.  اسطوره فوتبال پرتغال روز یکشنبه در سن 71 سالگی به دلیل بیماری قلبی درگذشت.
رونالدو مقابل 109 تیم مختلف و در 87 ورزشگاه 400 گل به ثمر رسانده که 332 گل از این تعداد از داخل محوطه جریمه وارد دروازه حریفان شده است.
reza بازدید : 3 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

 

تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی در فوتبال جهان حضور دارند، گفت: لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فرا زمینی هستند و نمی توان آنها را با دیگران مقایسه کرد.


به گزارش ایرنا، کارلوس کی روش در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص انتخاب بهترین بازیکن جهان، اظهار داشت: ابتدا باید ثابت شود که مسی و رونالدو بازیکنان زمینی و عادی هستند تا بتوان آنان را با دیگران مقایسه کرد چراکه در غیر این صورت مقایسه کردن غیرمنصفانه است.
وی افزود: فوتبال امروزی با گذشته تغییرات زیادی داشته و در قدیم پادشاهانی چون پله، مارادونا، پلاتنی و بکن بائر حضور داشتند ولی امروز شاهزاده زیاد شده است.
کی روش گفت: معتقدم مسی و رونالدو تنها پادشاهان امروزی فوتبال و البته فرازمینی هستند که دیدن بازی آنان لذت بخش است.
سرمربی تیم ایران گفت: نمی توانم رای خود را برای انتخاب بهترین بازیکن جهان اعلام کنم و امیدوارم بهترین فرد انتخاب شود.
مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 جهان روز دوشنبه هفته آینده برگزار می شود که لیونل مسی از آرژانتین، کریستیانو رونالدو از پرتغال و فرانک ریبری از فرانسه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
«سلام دوستان ب وبلاگ من خوش آمدید فقط نظر یادتون نره» «reza»
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    درجام جهانی 2014برزیل کدام تیم برنده میشود??؟؟
    کدام تیم لالــــــــــــگــای اسپـــــــانیــــــارا میبرد??؟؟
    کدام تیم جام حذفی اسپانیا«کوپا»را میبرد??؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 517